MIĘDZYSZKOLNY KONKURS
„By nie złapać się w sieć”
ZASADY UCZESTNICTWA:
- W konkursie udział mogą wziąć uczniowie klas V-VII Szkoły Podstawowej w Bogumiłowicach oraz Dworszowicach Pakoszowych.
- Praca konkursowa musi mieć charakter prezentacji multimedialnej, gdzie minimalna ilość slajdów to 10, zaś maksymalna 15.
- Ostatni slajd powinien zawierać informacje o autorach tj. imiona i nazwiska, szkoła oraz klasa.
- Prace mogą być w wykonane w parach.
- Prace muszą być wysłane na adres e-mail podany niżej.
Temat prac:
- Tematyka prezentacji powinna dotyczyć bezpieczeństwa w Internecie, tzw. netykiety. Prace konkursowe mogą zawierać wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego użytkowania komputera i Internetu.
- Prace konkursowe powinny również zawierać informacje dotyczące tzw. „ciemnej strony” Internetu, czyli przemocy w sieci (cyberprzemocy).
Prace należy przesyłać w terminie od 01.12 do 13.12.2017r.
na następujący adres e-mail: cyberprzemoc2017@o2.pl
Dodatkowych informacji o konkursie udzielać będą p. Martyna Radecka i p. Angelika Błasiak.
REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU
„By nie złapać się w sieć”
§ 1
Organizatorzy konkursu
Konkurs organizowany jest przez Panią Martynę Radecką oraz Panią Angelikę Błasiak na rok szkolny 2017/2018.
§ 2
Cele konkursu
- Propagowanie właściwych wzorców zachowań.
- Pobudzenie do refleksji na temat zachowań ryzykownych w Internecie.
- Pobudzenie do refleksji nad własną postawą w kwestii korzystania z komputera i Internetu.
- Zachęcenie do poszerzania wiedzy w zakresie bezpieczeństwa w sieci i netykiety.
- Rozwijanie kreatywności oraz umiejętności pracy w zespole.
§ 3
Uczestnicy
Konkurs adresowany jest do uczniów klas V – VII Szkół Podstawowych z Bogumiłowic i Dworszowic Pakoszowych
§ 4
Prace konkursowe
- Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wykonanie prezentacji multimedialnej na podany temat.
- Prace konkursowe powinny spełniać następujące wymagania:
- praca powinna być przesłana w formie multimedialnej na adres cyberprzemoc2017@o2.pl,
- prace konkursowe mogą być wykonywane w parach,
- minimalna ilość slajdów to 10, zaś maksymalna 15,
- każda praca na końcowym slajdzie powinna zawierać następujące dane:
– imiona i nazwiska autorów oraz klasę i szkołę, do której uczniowie uczęszczają.
- Do konkursu zakwalifikowane zostaną tylko prace własnego autorstwa uczestników.
- Konkurs rozpoczyna się dnia 01.12.2017 r., a kończy 13.12.2017 r.
- Prace należy wysyłać na adres podany w regulaminie.
§ 5
Przebieg konkursu
- Prace konkursowe ocenią członkowie Komisji konkursowej.
- Komisja oceniać będzie, zgodność prac z tematem konkursu, walory profilaktyczne oraz kreatywność i oryginalność.
- Nagrody przyznane zostaną za zajęcie I, II i III miejsca
- Ogłoszenie wyników i uroczyste wręczenie nagród nastąpi do 20.12.2017r..
§ 6
Uwagi końcowe
- Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje treść niniejszego Regulaminu.
- Prace zgłoszone na konkurs nie będą zwracane, mogą zostać wykorzystane podczas wystaw organizowanych na terenie gminy Sulmierzyce.
- Szczegółowych informacji o konkursie udzielać będzie p. Martyna Radecka oraz p. Angelika Błasiak.