Wycieczka do Warszawy.

26 maja odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Do miasta, którego historię powinien znać każdy Polak, do miejsca pełnego zabytków i wielu innych atrakcji.

Pojechały na nią klasy VI, VII i VIII wraz z opiekunami: panią Edytą Ostrowską, panią Anetą Głowacką – Garus oraz panią Iwoną Włodarczyk.

Zbiórkę zorganizowano o godzinie 5.40 przed szkołą, a wyjechaliśmy o godzinie 6.10. Cztery  godziny później dotarliśmy do stolicy, gdzie przywitała nas sympatyczna pani przewodnik. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od Belwederu, a następnie udaliśmy się do Łazienek Królewskich, gdzie zobaczyliśmy Pałac na Wyspie, Starą Oranżerię, Pałac Myślewicki, Podchorążówkę, Pomnik Chopina oraz Amfiteatr.

Dwie godziny później udaliśmy się do Ogród na dachu biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie mogliśmy zobaczyć różne okazy roślin oraz piękne widoki na Warszawę.

Następnie udaliśmy się na Starówkę, gdzie pani przewodnik oprowadziła  nas po najciekawszych miejscach starej Warszawy. Zobaczyliśmy Kolumnę Zygmunta, Zamek Królewski, Bazylikę archikatedralną św. Jana Chrzciciela, Pomnik Syrenki, Pomnik Małego Powstańca, a następnie po smacznym obiedzie przeszliśmy Traktem Królewskim pod Pałac Prezydencki oraz na Plac Piłsudskiego, by tam zobaczyć Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie obserwowaliśmy zmianę warty.

Niewątpliwie atrakcją był wjazd na trzydzieste piętro Pałacu Kultury i Nauki, skąd mieliśmy możliwość podziwiać Warszawę z wysoka.

Potem pojechaliśmy autokarem na lotnisko Okęcie. Z okien tarasu widokowego mogliśmy podziwiać startujące i lądujące samoloty.

To był ostatni punkt programu naszej wycieczki, wróciliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia oraz oszołomienia natłokiem wrażeń wszyscy byli bardzo  zadowoleni.